Si no pots veure els menús, fes click aquí

Galàxia del triangle M 33 M 31, la galàxia d'Andròmeda Nebulosa del vel Eclipsi de lluna 03/03/2007 Llamps sobre Palamós Cúmul de l'ànec salvatge M 11 Saturn

diumenge 3 d’agost de 2008

Astromartos 08: Martos - Cuenca

Última jornada d’Astromartos, que ha començat amb una xerrada sobre la relació entre mitologia i astronomia realment molt interessant, la clausura de l’event i l’entrega de la “famosa” piruleta als participants del foro de l’associació Hubble amb més de 500 missatges (jo en tinc 1100!). Agafem uns entrepans i comencem la ruta de tornada. A primera hora de la tarda vam començar realment la ruta per l’Espanya més típica, i ens trobem els mítics i clàssics molins de vent. Hem tingut la sort de poder visitar-lo per dins ja que només obren el primer diumenge de mes! Una visita realment gratificant i molt recomanable.

Seguim el viatge i la següent parada és al castell de Belmonte, llàstima que estava en obres, però des de fora realment és molt bonic i ben conservat. Seguim la ruta ja fins a Cuenca, on passarem la nit. Abans però visita obligada al centre de la ciutat i a les “Casas colgantes” (actualment només n’hi ha dues i una és un restaurant), construïdes en un penya-segat de dimensions considerables. De fet tota la vall està formada per roques amb formes realment estranyes i curioses, unes vistes interessants. Sopar a base d’entrepà i tapes i a dormir!